Bejelentkezés
Regisztráció
Kezdőlap
Blog
Gyik
Tudásbázis
Kapcsolat
Tudásbázis
Mezőgazdaság
Mezőgazdasági vállalkozás 01. állomás: Mezőgazdaság speciális helyzete, ágazatok
Mezőgazdasági vállalkozás 02. állomás: Agrárvállalkozások (vállalkozások alapítása, vállalkozási formák) , vállalkozás alapítása, átalakítása, megszüntetése
Mezőgazdasági vállalkozás 03. állomás: Üzleti tervezés
Mezőgazdasági vállalkozás 04. állomás: Pénzügyi alapfogalmak, vállalkozási pénzügyek
Mezőgazdasági vállalkozás 05. állomás: Munkaviszony, munkaszerződés
Mezőgazdasági vállalkozás 06. állomás: Adózási alapismeretek (bizonylatok, adófajták)
Mezőgazdasági vállalkozás 07. állomás: Vállalkozás eredménye (mérleg értelmezése, elemzése)
Mezőgazdasági vállalkozás 08. állomás: Alternatív növénytermesztés (minden, ami nem hagyományos)
Mezőgazdasági vállalkozás 09. állomás: Marketing
Mezőgazdasági vállalkozás 10. állomás: Munkavédelem (veszélyforrások és balesetvédelem)
Mezőgazdasági vállalkozás 11. állomás: Áruismeret, készletgazdálkodás
Mezőgazdasági vállalkozás 12. állomás: Mezőgazdasági támogatások (hazai és EU)
Fogyasztóvédelem
Fogyasztóvédelem 01. állomás: A fogyasztóvédelem kialakulása, alapfogalmak
Fogyasztóvédelem 02. állomás: Élelmiszerbiztonság
Fogyasztóvédelem 03. állomás: Kémiai biztonság (háztartási vegyszerek), biztonsági S és kockázati R mondatok, GHS jelképek, EK veszély jelképek
Fogyasztóvédelem 04. állomás: Elektromos és elektronikus cikkek
Fogyasztóvédelem 05. állomás: Utazás, szálláshelyek, vendéglátás
Fogyasztóvédelem 06. állomás: Pénzügyi fogyasztóvédelem
Fogyasztóvédelem 07. állomás: Hazai és nemzetközi internetes/mobil vásárlás
Fogyasztóvédelem 08. állomás: Szavatosság, jótállás, a fogyasztók igényeinek érvényesítése, érdekképviseletük, termékminőség, tanúsítványok
Fogyasztóvédelem 09. állomás: Energiahasználattal kapcsolatos tudnivalók, energiatakarékosság, környezetbarát megoldások
Fogyasztóvédelem 10. állomás: Reklámok - A reklámok működési elvei, a reklám és a valóság kapcsolata, hamis márkajelzések
Fogyasztóvédelem 11. állomás: Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, fogyasztóvédelmi és érdekképviseleti szervezetek
Fogyasztóvédelem 12. állomás: Reklamáció, panaszkezelés, garancia. Vásárlók Könyve használata és az azzal kapcsolatos szabályok.
Vállalkozás
Vállalkozás 01. állomás: Akarsz-e vállalkozó lenni?
Vállalkozás 02. állomás: Milyen tevékenységi céllal jön létre egy vállalkozás? Milyen mindennapi feladatai vannak egy vállalkozónak?
Vállalkozás 03. állomás: Vállalkozások fajtái
Vállalkozás 04. állomás: Egy vállalkozás létrehozása
Vállalkozás 05. állomás: Egy vállalkozás életszakaszai és az innováció
Vállalkozás 06. állomás: Szerződések, ajánlat
Vállalkozás 07. állomás: Vállalkozás gazdálkodása, pénzügyei és számvitele
Vállalkozás 08. állomás: Marketing
Vállalkozás 09. állomás: Együttműködés, hálózatok, közösségek
Vállalkozás 10. állomás: Vállalkozás, mint tulajdon
Vállalkozás 11. állomás: Fair vállalkozások/Vállalkozói etika
Vállalkozás 12. állomás: Még mindig vállalkozó akarsz lenni?