Blog
A tesztelés

Mi megírtuk, a grafikusok megrajzolták, az informatikusok megoldották a működését.

„A játék webes felülete elkészült. 

A sziget maga és az épületek 3D-s jellegűek.

Hétfőre fel lesznek töltve a tudásbázisok is.

Összesen 256 darab minijáték készült el, és körülbelül 100 darab csoportos.

A játék neve: SZITU (Szigetnyi Tudás) – hamarosan működő végleges domain: www.szigetnyitudas.hu.

A játékhoz elkészült a logó, jelenlegi teszt domain: http://tamop.nsinfo.hu/” - mondták a Trebag tárgyalótermében 2014.04.09.-én Nagykovácsiban

És mi csak néztünk, mint …

„A tesztelési időszak: 2014.04.14-2014.05.30”

Közben azon gondolkodtam, hogy miként fogom bemutatni a diákoknak a SZITU-t és beépíteni a tanórákba a tesztelést, a játékot.

Meglepően könnyen ment:  „gyerekek ma játszani fogunk, aki jól teljesít  5-el lesz díjazva”. 

Aztán beléptek, regisztráltak és játszottak. A kérdések lefoglalták őket, nagyon figyeltek és meglepő, de nem kattintottak a facebookra-úgy teljesen véletlenül sem.

Közben felfedezték a hibákat: „ tanárnő, ez nem működik”, „ nem adott pénzt”- erre általában idegesek lettek,  „nem adott elég pénzt”- fogták a fejüket.

Közben kicsengettek. Ki kellett volna menjünk a szünetre, de ők csak játszottak…

Hát ilyen volt az első tesztelés.

Jó lenne, ha így taníthatnánk, és minden órát azzal a mondattal kezdhetnénk, hogy ma játszani fogunk!