Mi megírtuk, a grafikusok megrajzolták, az informatikusok megoldották a működését.
„A játék webes felülete elkészült.
A sziget maga és az épületek 3D-s jellegűek.
Hétfőre fel lesznek töltve a tudásbázisok is.
Összesen 256 darab minijáték készült el, és körülbelül 100 darab csoportos.
A játék neve: SZITU (Szigetnyi Tudás) – hamarosan működő végleges domain: www.szigetnyitudas.hu.
A játékhoz elkészült a logó, jelenlegi teszt domain: http://tamop.nsinfo.hu/” - mondták a Trebag tárgyalótermében 2014.04.09.-én Nagykovácsiban
És mi csak néztünk, mint …
„A tesztelési időszak: 2014.04.14-2014.05.30”
Közben azon gondolkodtam, hogy miként fogom bemutatni a diákoknak a SZITU-t és beépíteni a tanórákba a tesztelést, a játékot.
Meglepően könnyen ment: „gyerekek ma játszani fogunk, aki jól teljesít 5-el lesz díjazva”.
Aztán beléptek, regisztráltak és játszottak. A kérdések lefoglalták őket, nagyon figyeltek és meglepő, de nem kattintottak a facebookra-úgy teljesen véletlenül sem.
Közben felfedezték a hibákat: „ tanárnő, ez nem működik”, „ nem adott pénzt”- erre általában idegesek lettek, „nem adott elég pénzt”- fogták a fejüket.
Közben kicsengettek. Ki kellett volna menjünk a szünetre, de ők csak játszottak…
Hát ilyen volt az első tesztelés.
Jó lenne, ha így taníthatnánk, és minden órát azzal a mondattal kezdhetnénk, hogy ma játszani fogunk!